Wednesday, November 4, 2009

Inspiratie negativa ...

Poems written by a very bored and frustrated student. (Prietenii stiu de ce :)) )

Afara ploua imediat si-n sala moare-o musca
Studentii scriu si plang incet de pedeapsa crunta

Ce-am facut noi? Ce-am facut noi oare?
Tortura este tot, tortura ce nu-l doare...

Vorbeste doar, vorbeste mult si tare,
Vorbeste pana ce pe noi, la toti capul ne doare.

Opreste-l Doamne! Du-l in lume!
Caci istoria lumii, intr-o ora ne-o spune...

Mana nu mai scrie,
foaia ni se rupe,
creionul arde, mintea ni se duce.
____________________

Musca trista, musca emo taie vena,
Musca trista musca emo rupe barna,
Musca trista musca emo lui L. ii da una.
Iar eu tot trista si tot emo la prof i-as rupe duma...

Poezii inspirate de un curs cu adevarat jalnic...

2 comments:

Beatrix said...
This comment has been removed by the author.
Beatrix said...

Încotro te-ndrepţi tu oare,
muscă emo, rătăcită?
Nu-nţelegi că capul doare
şi becul arde a ta arípă?

Dar eşti naivă şi nu ştii
că oricât ai încerca
L. nu te va putea auzi...
e rătăcit în cartea sa.

Îţi aud ţipătul de jale
în ploaia de cuvinte
ce adânceşte această teroare
pe care o ţinem minte.

Adio musca mea iubită,
adio dulce frenezie...
căci eu tot emo, rătăcită
îţi dedic această poezie.

R.I.P :((

________________

written by another a very bored and frustrated student that was by your side in that nightmare